sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

festarisuunnitelmia

Moikkista!
Aika juoksee kuin siivillä, ja mulla on enää jäljellä pikkasta reilut kaksi kuukautta, ja sitten olisi suuntana se iki-ihana kotimaa. Ensi kesäksi mulla ei ole vakkaria kesätyöpaikkaa, koska haluan viettää aikaa perheen, kavereiden ja sukulaisten kanssa. Varmasti jotain duunin tapaista tulen puuhastelemaan, mutta en vakituista kesätyöpaikkaa itselleni hommannut tälle kesälle. Mulla on kyllä sitten muita todella kivoja suunnitelmia kesää varten, ja yksi niistä on festarit. Täytyy myöntää, että ainoat festarit missä ikinä olen ollut, on Tammerfest, joten mulla ei sitä kunnon festarikokemusta ole ollut. Tulevana kesänä, tarkemmin sanottuna kesä-heinäkuun vaihteessa, oon menossa mun porukoiden ja mun kaverin Adan kanssa Tanskaan Roskilde -festareille. Roskilde on siis vissiin pohjoismaiden suurin festari, ja kestääkin sellaisen viikon verran. Esiintyjiä on paljon, ja noista muutamia mainitakseni, mukana on Rolling stones, Bastille, Drake, Interpol, Stevie Wonder, ja vaikka mitä muuta. Eli ihan hyvää settiä luvassa!
Oon tosi innoissani, koska niin kuin sanoin, en ole koskaan ollut "kunnon" festareilla. Mulla on myös kivaa seuraa mukana, koska meidän koko porukalla on hyvin samantapainen musiikkimaku, joten ei ole vaikeaa mennä katsomaan kaikille mieleisiä artisteja. Mennään tonne asuntovaunulla, joten majoituskin on helppo ja hyvä!
Mun porukat on käynyt kyseisillä festareille vaikka hur mycket, joten on ihan kiva että ne on messissä mukana niin ei tarvitse ihan keltanokkana mennä, sillä festarialue on valtava.

Tossa yllä YouTubesta Roskilden "official" video, jossa line-uppia ja teaseriä


http://roskilde-festival.dk

Musiikkiterveisin, rospe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti