maanantai 14. huhtikuuta 2014

Musiikki = elämä

Moikka taas!
Taas on aikaa vierähtänyt edellisestä postauksesta. Mulla on yksi ruokapostaus todennäköisesti tulossa, siihen vielä kuvamateriaalia tarvitsen, joten tähän väliin vähän kuulumisia. Niinkuin varmasti monet teistä tietää, musiikki on mulle todella tärkeä osa elämää. Kenenkään musiikkimakua syrjimättä, täällä paikallisilla teineillä on suurimmalla osalla aivan erilainen musiikkimaku kuin minulla, joten on vaikea löytää sitä minun kaltaistani musiikkisielua. Mun kavereilla Dalylla ja Angelalla on kuitenkin hyvin samantyylinen musiikkimaku, joten niiden kanssa on helppo jutella musiikista ja kuunnella samoja artisteja. Viime perjantaina sitten juurikin Daly, Angela, ja meidän pari muuta kaveria päätettiin lähteä sellaiselle läheisen yliopiston järjestämälle ilmaiskeikalle. Keikka oli siis muillekin kuin sen koulun oppilaille, joten ei tunnettu yhtään ulkopuolisilta. Esiintyjinä oli muutaman lämppärin lisäksi Panic! At the Disco , The Neighbourhood ja Karmin (jos et tiedä mistä puhun, avaa se Spotify tai YouTube ja kuuntele). Oli aivan uskomattoman hauskaa! Tykkään käydä keikoilla, ja varsinkin jos sisäänpääsy on ilmainen haha! Päästiin jopa aika eteen, joten sekin oli plussaa!








Oli kyllä todella kivaa! Seura oli huikee ja musiikki vielä huikeampaa!

Rospeliini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti