torstai 3. huhtikuuta 2014

Taas uusi vaihe

Moikka!
Nyt jo paljon parempi fiilis edellisen postauksen jälkeen. Tottakai vielä on paha mieli, mutta kaikesta pääsee yli, varsinkin läheisten ihmisten tuen avulla!
Tossa nettikauppoja selaillessani tajusin, että mulla on taas uusi vaihe, uusi innostuksen kohde. Mulla siis pari kertaa vuodessa tulee sellainen innostuspiikki jotain tiettyä asiaa/tyyliä/artistia/elämäntapaa kohden. Noi vaiheet on vaikea selittää, mutta siis välillä innostun aivan uskomattomasti jostai asiasta tai tyylistä, ja olen sitten pari kuukautta aivan kyseisen asian pauloissa, kunnes se sitten pikkuhiljaa hiipuu. Jos vaikka löydän todella kivan tyylin, se tyyli pysyy mukana pitkään, mutta se euforinen fiilis kaikkoaa ajan kanssa.
Tällä hetkellä mun innostuksen kohteena ovat Urban Outfittersin tuotteet. Ei vaatteet niinkään, vaan ne tavarat. Toivottavasti tämä vaihe ei katoa pian, sillä tykkään tästä vaiheesta. Urban Outfittersin tuotteet on mun budjetille kalliita, joten en noista tuotteista välttämättä yhtäkään tule ikinä ostamaan, mutta aina saa ihastella ja kuvitella!


Tästä pääset kyseisen levysoittimen sivulle. 

Mun isällä on todella hyvä vinyylisoitin, joten meillä kotona sitä on tullut käytettyä ihan olan takaa. Mulla ei omia levyjä montaa ole, mutta olisi aivan uskomatonta, jos vaikka sitten kun omaan kämppään muutan, pystyisin ostamaan kunnon levysoittimen ja hyviä levyjä!


Tästä pääset kyseisen julisteen sivulle. 

Tästä pääset tämän julisteen sivulle.


Tästä pääset kyseisen peilihässäkän sivulle. 


Tästä sitten pääset tuon kirjan sivulle.


Tollaisia oli mun tämänhetkiset sekoilun aiheet. Nää nyt ei oo mitään niin kummallisia, mutta itse huomaan itsessäni aina eron näiden innostusten välillä. Aina ne innostuksenkohteet on jotain mun tyylisiä, mutta silti vähän erilaisia. Tällä kertaa siis UO:n tuotteet!

Rospe 

2 kommenttia:

  1. Voi kuinka ihana toi levysoitin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe munkin mielestä on! Tollasen vois jopa ostaa ihan vaan sisustusmielessä! :)

      Poista