lauantai 24. elokuuta 2013

blogille uusi look ja shoppailua! Hyvä fiilis!

Varmasti huomaatkin blogin uuden kuvan ja muutkin pikku muutokset. Halusin blogin banneriin uuden kuvan, ja mulla on jo vähän aikaa ollut mielessä toi kolmiosysteemi. Tekniikan ihmelapsi kun en ole, en ole sitä osannut tehdä.. Tänään pyysin isältä neuvoja, kuinka tollasen saan askarreltua ja kyllähän mä sen pikkuhiljaa osasin tehdä, melkein kokonaan itse! Tykkään muokata kuvia, tykkään tehdä kaikkea tollasta hienoo PSP8:lla, mutta en osaa. Mun älykkyys on tähän asti riittänyt Picasaan (helppo ja ilmainen kuvanmuokkausohjelma), mutta haluan jotain parempaa. Nyt sitten päätinkin, että tästä lähtien en käytä picasaa, käytän paint shop pro:ta ja opettelen kunnolla sen käytön! Tämä oli lupaus.
 
Oon tässä nyt vähän shoppaillu kaikki uusia vaatteita suurta maailmaa varten, vaikka soviittin äitin kanssa että nyt en rahaa käytä yhtään ylimääräistä...


Uudet aurinkolasit... Ne oli kyllä todella hyvässä alessa seppälässä, 2euroa! Tossa en vielä mennyt vararikkoon. :)



 
 Toi aivan ihana valko-värikäs liivi on carlingsista. Sitä en edes itse maksanut, joten ei ollut mun kukkarosta pois - tosin sekin oli alessa. Tykkään liiveistä toooooosi paljo, toi tulee oleen päällä kerran jos toisenkin..

Conversejakaan en ite maksanut ( kiitos isi :D). Sportia pekassa oli tarjouksessa 50e konsseja, joten suunnattiin sinne dadin kanssa kenkäostoksille. Converset on aina ollut, ja tulee aina olemaan, mun luottokengät. Niillä kuljetaan läpin lumen, jään, kesähelteiden ja syyssateiden. Conssit on mun ystävä. :)


Uudet vaatteet, uusi tukka, uusi Roosa!

2 kommenttia:

  1. Uuh miten ihanan väriset konssikat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos verppuli :) mäkin tykkään! aattelin viä laittaa noihin nahkaset nauhat ni ei oo niin valkoset xd

      Poista