perjantai 30. elokuuta 2013

Tampa, FL

Isäntäperhetieto tuli tänään! Ensi viikon perjantaina tai lauantaina suuntana Tampa, Florida. Mun isäntäperheeseen kuuluu isä, äiti, 4v poika ja lemmikkeinä kissa ja koira. En vielä kerro perheestä kauheasti, sillä en ole kysynyt heiltä, että saanko laittaa blogiin heidän nimiään tai muuta. Katselin google mapsista perheen taloa, ja jos se nyt oli oikea mitä katoin, se näytti ainakin todella ihanalta!
Tampa on Floridan kolmanneksi suurin kaupunki, ja Wikipedian mukaan siellä on asukkaita noin 502 882.


 Sää Floridassa on lämmin. Jos oikein ymmärrän, talvellakaan ei ole kylmä. Eli lämpöä luvassa!!

Mun koulu on alonso high school, mutta koulun nettisivut eivät ole maailman parhaat, joten koulun kokoa en ainakaan vielä löytänyt... Toivottavasti koulussa on paljon ihania ihmisiä ja mukavia aktiviteetteja!
Laitoin mun host perheelle äsken sähköpostia, toivottavasti vastaavat pian!

Lähtö siis noin viikon päästä, wuhuuu! Tää postaus oli nyt vähän kökkö, oon niin innoissani!!!!!!!!!!!!!!
Itkun,naurun,huudon, paniikin ja kaiken mahdollisen tunnevyöryn keskellä mä oon tällä hetkellä tosi onnellinen! Ah!

Roosa

1 kommentti: