tiistai 20. elokuuta 2013

uusi look, valmiina lähtöön!

Vieläkään ei tietoa isäntäperheestä... Kyllä se sieltä sitten joskus. Kävin eilen kampaajalla, jotta suureen maailmaan mentäessä en olisi totaalinen tarhapöllö. Oon pitkään jo haaveillut jostain astetta erikoisemmasta hiustyylistä, ja instagramissakin olen katsellut kaikkia pinkkejä ja violetteja hiuksia. Sitten minä sen tein, värjäsin pinkkiä! Ei koko päätä, latvoista vain, noin puoleenväliin hiusta.


Tykkään tosi paljon tosta väristä. Se on kuitenkin pinkki, mutta ei mikään neonväri, vaan kuitenkin hillitty - tai no, kuinka hillitty pinkki nyt voikaan olla..


Mua jännittää sellanen juttu, ett kun en tiedä tosta mun host -perheestä vielä mitään, niin mitähän ne ajattelee kun pölähdän sinne pinkki tukka hulmuten.. Hiuksethan ne on siinä missä muutkin, mutta silti pinkki on erikoisempi kuin esimerkiksi perus ruskea..

pinkki kiittää ja kuittaa, roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti