lauantai 18. tammikuuta 2014

Lätkää

Moikkis!
Nyt aletaan jo pikkuhiljaa tervehtyyn, ja koeviikko on nyt ihan jo kaukaista historiaa. Tänään mulla ei ollut varsinaisesti mitään suunnitelmia, alunperin mun oli tarkotus vaan löhöillä kotona ja käydä vähän kuvailemassa päivällä. Suunnitelmiin tuli sitten muutos, että lähdettiin lätkäpeliä katsomaan. Mä en siellä kotisuomessa oo hirveesti jääkiekkoo seurannut. Parissa tappara-ilves pelissä käynyt ja välillä mummolassa telkkarista jääkiekkoa katselleena en oo oikeastaan itseäni lätkäihmiseksi luokitellut. Täällä mä oon jotenkin innostunut enemmän jääkiekosta, en tiedä sitten johtuuko se siitä että noi pelit on NHL pelejä vai mistä, mutta nyt oon kahdessa pelissä käynyt ja oon innostunut paljon enemmän!
Eli tänään sitten mentiin  Tampa Bay lighthing vs. San Jose Sharks peliin. Mun hostperhe saa töiden puolesta lippuja VIP-katsomoon, joten päästään aina sinne luksusmammojen sekaan. Siellä on siis tosi hyvät paikat, joista näkee aivan uskomattoma hyvin. Ton lisäksi siellä on ilmainen ruoka ja juoma, eli masun täydeltä voi syödä vaikka mitä herkkuja ja gourmet ruokia! Not bad, huh?





Mentiin tonne peliin parin tuttavaperheen kanssa, joten kokonaisuudessaan meitä oli 12 hengen porukka kasassa. 5 lasta, niiden vanhempia, sekä meikäläinen. Ollaan tosi paljon noiden kaveriperheiden kanssa, ja oon tullut yllättävän läheisiksi kavereiksi niiden kanssa. Vahdin myös noita lapsia aika usein, on ne meinaan ihania! 









Lätkäjätkät, Roosa & Connor

1 kommentti:

  1. oikeen VIP katsomo...kuka tahansa nyt tuommosen jälkeen jääkiekosta innostuu!! en oo kateellinen... :)

    VastaaPoista