perjantai 3. tammikuuta 2014

bloggaaminen

Heipsan!
Mulla on jo vähän aikaa ollut suunnitelmissa muuttaa blogin ulkoasua, mutta laiskiaisen parhaana ystävänä en sitä saanut aikaiseksi. Tänään kuitenkin päätin ottaa itseäni niskasta kiinni, ja vaihtaa blogin kansikuvan ja taustavärin vähän raikkaaseempaan versioon.
Mulle on jotenkin tosi vaikeeta saada blogille pysyvää ulkoasua. Ensinnäkään mulla ei suoraan sanottuna ole taitoa riittävästi, ja toiseksi olen todella aikaansaamaton. Mulla saattaa olla joku kiva visio, mutta en laita tikkua ristiin asian kanssa.
Mulle blogin pitämisestä on tullut tosi tärkeä asia, ja tykkään kirjoittaa blogia. Välillä saattaa tulla pieniä taukoja, ettei vain yksinkertaisesti kiinnosta kirjoittaa, mutta suurimmaksi osaksi bloggaamisesta on tullut suuri osa mun elämää. Mun aikaisempi blogi - flanutella - oli vähän sellainen aloittelijan kokeilu, jossa mulla ei ollut oikeastaan minkäänlaista kohdeyleisöä tai tiettyä juttua josta kirjoittaisin. Nyt mulla on aihe - vaihtarina oleminen - josta kirjoitan, ja mun lukijat on varmastikin kiinnostuneita joko vaihtarina olemisesta, matkustuksesta, mitä näitä nyt on. Nyt oon todella tyytyväinen, että mulla on aihe mun blogille. Aikaisemminkin tykkäsin kirjoitella, mutta se oli aina vähän sellaista hölynpölyä, ettei mulla koskaan ollut oikeasti mitään sanottavaa. Eihän mulla nytkään mitään mielipidekirjoituksia ole, mutta on mulla sentään aihe, mun elämä vaihtarina, josta kirjoittaa.
Oon miettinyt tätä juttua nyt pari päivää, ja sanon sen nyt tässä ääneen. Mä haluan pitää blogia jatkossakin. Kunnon blogia, ei mitään hölynpölyä. Tän vaihtarivuoden jälkeen mä joko jatkan tällä samalla blogiosoitteella, tai teen kokonaan uuden, mutta joka tapauksessa bloggaus jatkuu. Kysymys kuuluukin, minkälaisen aiheen valitsisin blogilleni? Ketään ei kiinnosta sellaiset "tänään kävin kahvilla ja ostin tällaisen t-paidan" -postaukset, joten haluan jonkun tietyn suunnan mun blogille tulevaisuudessa. Matkustus? Ruoka? Valokuvaus? Musiikki?
Tykkään lukea paljon blogeja, katsoa youtube-vlogeja, enkä tiedä miksi. Multa usein kysytään, että mitä hienoa mä nään siinä, että luen muiden ihmisten elämistä ja tapahtumista. Suoraan sanottuna mulla ei ole aavistustakaan. Monet voisi kysyä, että miksi en mene ja koe niitä samoja juttuja itse, miksi vain luen niistä. En tiedä. En mä nyt ole sammaloitunut tähän mun tietokonetuoliini, mutta vietän suhteellisen paljon aikaa viikosta blogeja lueskellen. Mikä blogeissa mua oikeestaan kiinnostaa? Samaan aikaan voisin viettää aikaa kavereiden kanssa, mutta jostain kumman syystä valitsen blogien lukemisen. Ehkä samasta syystä päätin itse aloittaa bloggaamisen.

Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti