sunnuntai 1. syyskuuta 2013

kuin oma perhe

Oon tässä sähköpostitellut ja skypetellyt mun host perheen kanssa, ja perhe vaikuttaa todella ihanalta! Ekan kerran laitoin sähköpostia jo heti yhteystiedot saatuani, ja muutaman mailin olemmekin jo ehtineet vaihtaa. Eilen sitten skypessä juteltiin, ja aluks mua jännitti aivan superpaljon...
Heti skypepuhelun alussa juttelin host äidin kanssa kaksin. Heti ensimmäisenä kerroin, että mun kämmenet hikoilee ja tärisen :) Host äiti sanoi, että ei syytä huoleen, ja musta sai kuulemma todella hyvin selvää ja puhuin hyvin englantia. Mikä helpotus!
Siinä sitten jotain juteltiin, ja pian host isä ja perheen koirakin liittyi seuraan. Perheen poika ei vielä uskaltautunut mulle jutteleen, mutta kyllä se siitä!
Koko perhe vaikuttaa todella lämpimältä, rennolta, mutta myös kuria pitävältä. Eli mulla tulee varmasti oleen turvallista ja erittäin hauskaa perheen kanssa!
Oon myös sähköpostitellut mun aluevalvojan ja naapurissa asuvan mun ikäisen tytön kanssa, ja molemmat vaikuttaa todella kivoilta!
Mua vähän stressaa nyt se uusien kavereiden hankkiminen... Oon kyllä sosiaalinen ja aivan varmasti saan uusia kavereita, kunhan uskallan suuni avata... Naapurin tyttö Emily on mun kanssa samassa koulussa, joten sen avulla varmasti tutustun uusiin ihmisiin, mutta silti stressi painaa...Mutta kyllä se siitä!!

Tähän postaukseen en nyt kuvia saanut, tämä oli vaan tällänen pikainfo. Lähtö siis vajaa viikon päästä,  sitä ennen vielä jotain postausta tänne!

Rousi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti