torstai 19. joulukuuta 2013

Jingle Ball tour

Heipsan!
Eilen keskiviikkona oli aivan huikea päivä! Sain siis vähän aikaa sitten mun kaverilta Jimmyltä ja sen perheeltä joululahjaksi 2 lippua Jingle Ball konserttiin. Se on siis jokavuotinen joulun alla oleva tapahtuma, jossa on aina senhetkisiä poptähtiä esiintymässä. Tällä kertaa oli esiityjinä Travie McCoy, Jason Derulo, Robin Thicke, Enrique Iglesias, Flo Rida, Austin Mahone, Ariana Grande, sekä tietysti se one and only Miley Cyrus. Menin tonne sitten mun kaverin Dalyn kanssa. Jimmy ja sen kavereita oli messissä myös, mutta niiden paikat oli eri puolella, joten oltiin Dalyn kanssa lähinnä keskenämme.
Mun musiikkimaku on pääosin indie / alternative rock, mutta noi esiintyjät nyt oli suurimmaksi osaksi niin tunnettuja, että osasin kaikkien biisien sanat. En kuuntele kovinkaan paljon tollasta peruspoppia, mutta radiosta nyt aina kuulee juurikin noita artisteja. Oli tosi hauskaa, ja meidän paikatkin oli yllättävän hyvät. Oltiin siis istumakatsomossa, eli tietysti kenttäpaikat olis ollu vielä paremmat, mutta oltiin tosi hyvillä paikoilla.



Pienestä iästäni huolimatta oon käyny aika monilla keikoilla, ja tosi usein oon ollut siellä ihan lavan edessä, ekoissa riveissä. Nyt kyllä huomas sen eron, että tuolla noilla istumapaikoilla ei pääse läheskään samanlaiseen hypetysfiilikseen kun siellä kenttäpaikoilla. Muistan esimerkiksi tossa alkusyksyllä kun olin Musen keikalla, oltiin tosi edessä, ja fiilis oli noin tuhat kertaa hullumpi. Tottakai istumapaikoillaki tuli huikea meininki, mutta nyt huomasin kyllä eron. Voi toki johtua siitäkin, etten yleensä kuuntele ton tyylistä musiikkia -who knows.



Oli tosi kivaa viettää mukavaa tyttöjen iltaa! Tänään sitten heräsin normaaliin tapaan, ja Dalyn oli tarkotus tulla mut hakeen kouluun. No, sepäs taitaa nukkua vieläkin, kello on kohta 10. DJ olisi voinut heittää mut kouluun tossa puolen päivän maissa, mutta ei siellä kuitenkaan tehtäis mitään, koska kohta alkaa loma ja puolet oppilaista on jo jossain reissussa. Eli päätettiin sitten että oon tänään Connorin lapsenvahtina haha!

Ei tässä muuta sitten kun heipsansaa!

Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti