maanantai 11. marraskuuta 2013

Masi

Heippa taas!
Hauskaa viikon alkua, mulla jatku viikonloppu vielä tähän maanantailla veteraanien päivän takia, eli viikonlopputunnelmissa vielä elellään! Mulla ei ollut tänään oikeestaan mitään tekemistä, joten päätin nyt vihdoin toteuttaa yhden kuvausjutun, jonka oon jo aikoja sitten luvannut tehdä.
Ennen mun lähtöä käytiin syömässä mun sambakavereitten kanssa. Sain siinä sitten vikat halit ja kukkia, ja sitten tollaisen kivan pikku örkkimörkin. Eli mun kaveri Milla anto mulle tollasen vihreen sarvikuonon, jonka nimeksi sitten annettiin Masi. Millalle lupasin, että otan Masin mukaan mun juttuihin ja räpsin kuvia masin kanssa, mutta se vähän jäi...

Tossa siis masi ennen lähtöä.

Tänään sitten otin Masin mukaan ulos, ja otin nyt edes sitten muutaman kuvan Masi sarvikuonon kanssa. Pääsee Masikin vähän näkeen Floridaa!









Ei tässä muuta, Masi lähettää terkkuja! <3
Rousi

2 kommenttia: