perjantai 1. marraskuuta 2013

Trick or treat

Hauskaa halloweenia ihmiset!
Täällä jenkeissä halloween on tosi iso juttu. Siis kuukautta aikasemmin aletaan valmistautuun, laittaan koristeita ulos ja vaikka mitä. Meidän asuinalueella on tosi paljon lapsia, joten joka talossa ollaan aivan älyttömän innoissaan halloweenista, mikä tarkoittaa paljon hienoja koristeita ja ylipäänsä hullua innostusta. Eilen sitten varsinaisena halloweenina pukeuduttiin koko perheen voimin...... ninjoiksi! Oli isäninja, äitininja, poikaninja ja tyttöninja. Olis ollut koiraninjakin, mutta päätettiin että Gunny on tällä kertaa vanki, eikä ninja. Oltiin kaikki sitten asut päällä ja meininki katossa, ja kutsuttiin pari ystäväperhettäkin mukaan, ja mulle kaveriksi toinen vaihtari, ihana thaityttö Pretty! Siinä sitten suurella porukalla lähdettiin karkkia keräämään, ja lapsillehan sitä karkkia riitti vaikka hur mycket! Musta tuntu että mä olin ehkä enemmän innoissani kun kaikki lapset... Eihän siinä oo mitään pahaa, eihän?








Sitten karkittelujen ja keppostelujen jälkeen mä ja Pretty suunnattiin mun kaverin Jimmyn talolle, jossa oli siis aivan huikee meininki. Sielläkin jaettiin lapsille karkkia, mutta sun piti näyttää tanssimuuvit ennen karkin saamista! Musiikki soi lujalla, oli erilaisia valoja, kaikilla hauskat asut päällä ja porukka tanssi kun viimeistä päivää! Siis mun mielestä toi on aivan huikee idea, et ei vaan jaa karkkia tosta vaan, vaan ensin pitää tehdä jotain, jotta sitten sen karkin saa! Siellä me Prettyn kanssa sitten tanssahdeltiin ja annettiin mukuloille karkkia. Ja edelleenkin, mä olin se kaikista innostunein!


Tiedän et vielä ei oo uusivuosi, mutta kerron jo etukäteen yhden uudenvuodenlupauksistani: Ensi vuonna siellä kotisuomessa mä teen kaikkee tällästä kivaa! Siis vaikkei suomalaiset juurikaan vietä halloweenia, ei se tarkota sitä ettenkö mä voisi sitä alkaa viettämään ja houkutteleen ihmiset mun mukaan! Eli siis, vuoden päästä, meillä kotona, laitetaan ihmiset tanssiin! Tää oli lupaus.
Mutta aijettä, oli aivan sairaan hauska päivä eilen! Ymmärrän täysin, miks amerikkalaiset rakastaa halloweenia. Tästä lähtien mäkin rakastan.

your own tiny little pumpkin <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti