sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Aikamatkailua

Eilen lauantaina mentiin Tampan renessanssimarkkinoille. Se on jokavuotinen tapahtuma, aina näin keväisin, joka siis nimensä mukaisestikin on suuri alue, jossa renessanssi-aikaan sopivia pikku kojuja, aktiviteetteja ja sitten tietenkin niitä asuja ihmisillä. Oli tosi kivaa, oli ihana ilma ja mukavia myyntikojuja ja erilaisia aktiviteetteja. Meitä oli iso porukka kasassa; mä, mun koko host-perhe, mun kaveri Heather, sekä kaksi muuta perhettä ja niiden lapset. En ostanut ruuan lisäksi mitään muuta kun sellaiset korvakorut mun äidille, mutta oli kuitenkin jokatapauksessa tosi kiva kierrellä niissä kojuissa ja katsella myytäviä tuotteita!




Mun elämä täällä koostuu suurelta osalta lapsiperheistä. Mulla ei ole omia sisaruksia, joten nyt tuntuu siltä, kun mulla olis satamiljoonaa pikkuveljeä ja pikkusiskoa, koska joka viikonloppu ollaan joidenkin tuttavaperheiden lasten kanssa. Tykkään lapsista todella paljon, joten oon todella iloinen että saan riehua kaikkien noiden ihanien viisivuotiaiden kanssa!









Aina niin ihanan kuvattava Andre. Tää lapsi on kyllä kameran paras ystävä! Ei voi muuta sanoa!! 


Niin, sellasta. Ei tässä sitten muuta!

Tiedotusluonnollinen asia: Mun host-äiti, Jana, on siis ammatiltaan sukellusopettaja. Nyt Jana alko opettaan mua, mun kaveria Jimmyä ja mun host-isän siskonpoikaa Garya sukeltaan, eli pian meikäläinen on sitten ihan virallinen sukeltaja! Kirjoitan ekaa kunnon sukelluspostausta sitten, kun päästään oikeasti asiassa eteenpäin. Tähän mennessä meillä on ollut yksi teoriatunti, ja uimatesti, että ei tässä vielä kovin pitkällä olla... Ensi viikolla olisi tarkoitus mennä altaaseen harjoittelemaan niiden varusteiden käyttöä ja tankista hengittämistä jne, joten sen jälkeen mulla saattaa olla jo jonkinmoinen käsitys siitä, että mihin tässä nyt oikein ryhdyttiin!

Roosperi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti