perjantai 14. maaliskuuta 2014

Lomakuulumisia

Heippodei!
Täällä vietellään Spring Breakia, eli koulusta ollut nyt tää viikko lomaa. Tossa olin viime sunnuntaina parin muun vaihtarin kanssa huvipuistossa, sitten vähän mun kaverin Dalyn kanssa perus ajanviettoo, kotona rentoutumista ja taas eilen vähän huvipuistojuttuja! Tänään perjantaina oon ihan vaan ollut kotona ja lusmuillut netflixin kanssa, ja sitten huomenna mulla olis koko päivä luvassa mun host veljen Connorin kanssa peuhaamista. Perhe lähtee siis Orlandoon kokoukseen koko lauantaiksi, joten mä saan olla Connorin kanssa kotona ihan kahdestaan. Mua pidetään ehkä hulluna, mut mä odotan huomista tosi paljon! Vahdin sitä tosi usein, mutta ne on aina sellasia muutaman tunnin juttuja, mutta huomenna saan olla ihan koko päivän sen kanssa. On se vaan ihana mukula!
Ja hei, piti teille kertoa ihania uutisia! Toukokuussa lähdetään porukalla risteilylle. Reissuun on lähdössä meidän perheen lisäksi pari muuta vaihtaria, meidän perheen tuttavaperhe lapsineen, ja niiden lapsien - myöskin mun kavereita - muutama kaveri myös. Eli meitä teinejäkin olisi tulossa ihan kunnon lauma. Ollaan risteilyllä viisi päivää siten, että ensiksi mennään täältä Tampasta Cayman saarille, ollaan siellä päivä, sitten Mexicoon päiväksi, ja ne väliajat ollaan laivalla. Ei paha, vai mitä? Oon tosi innoissani, koska ainoo missä oon ollut, on joku Turku-Tukholma väli. Ei pahalla Turkua tai Tukholmaa kohtaan, mutta on tää vähän eri mittakaavoissa! Mutta toukokuuta odotellessa!
Tänään sitten nappasin kameran kaulaan ja aloin miettimään postausaiheita. Oon aina salaa kateellinen niille bloggaajille, jotka onnistuneesti tekee meikkipostauksia. Mulla sitten lähti inspiraatio käymään ylikierroksilla, mutta takaraivossa pyöri ajatus, että "mitä ihmettä mä oon tekemässä. Enhän mä ees kunnolla osaa meikata itseäni, saatika sitten kirjoittaa blogiin meikkipostausta." En siis ole mikään mahtimeikkaaja. En omista valokynää. En nypi kulmiani kuin kerran täysikuun aikaan. Enkä vaihtele meikkaustyyliäni ollenkaan, joka päivä sama look. Ja toi on mulle juuri hyvä, eikä mulla ole sen suurempaa tarvetta nyt sitä alkaa muuttamaan. Tästä tosiasiasta huolimatta päätin ottaa pari kuvaa mun lempparimeikeistä. Älkää huoliko, en aio antaa teille yhden yhtäkään meikkausvinkkiä.
Ensinnäkin värjäsin hiukseni tossa pari päivää sitten. Kuva on otettu luonnonvalossa, joten se väri on paljon punaisempi keinovalossa, mutta kyllä tossa luonnonvalossa on todella kivan värinen. Kävin siis kampaajalla tossa pari kuukautta sitten, ja kampaaja laittoi mulle sellasen ei-kestovärin, joka haalistui sitten aika nopsaan, joten päätin laittaa vähän eloa hiuksiin! Tykkään väristä paljon! Tossa kuvassa se on aika ruskea, mutta oikeasti se on melkein jopa punainen, ainakin juurista.


Sitten niihin meikkijuttuihin. Mä käyn läpi sellaisia kausia, että välillä tykkään lakata mun kynnet ihan kunnon väreillä, ja sitten välillä taas tykkään enemmän luonnollisista ja maanläheisistä sävyistä kynsissä. Tällä hetkellä tykkään eri väreistä ja vähän railakkaammista tyyleistä. Kuka tietää mistä tykkään taas viikon päästä. Mun yks lempparikynsilakka on Gina Tricotin viininpunainen. Sävy on nimeltään Zinfandel, eli siis nimensäkin mukaisesti viininpunainen. Tottakai toi sävy sopisi paremmin syksyyn kuin kevääseen, mutta näin muodin jäljessäkävijänä käytän sitä ympäri vuoden!


Mun aivan lemppari kynsilakanpoistoaine on Josie Maranin Bearnaked Nail Wipes. Ostin noi täältä, Sephora-nimisestä kaupasta. Noi ensinnäkin tuoksuu piparmintulta. Inhoan kynsilakapoistoaineen hajua, joten ostin ton aluksi ihan sen tuoksun takia. Toisekseen noi toimii todella hyvin, ja hoitaa samalla kynsinauhoja huomattavasti. Ja ei, en ole töissä kyseisessä putiikissa ja yritä kaupustella teille kyseistä tuotetta, mutta tilatkaa nyt ihmeessä netistä toi ja kokeilkaa ja hämmästykää! 



Oon täällä aivan hurahtanut M.A.C.in tuotteisiin! Ne on astetta kalliimpia, mutta kestää todella kauan ja on kyllä todellakin sen rahan arvoisia! Alla kuvassa on meikinpohjustusvoide, puuteri meikkivoiteen korvikkeena ja tietysti meikkisuti vai miksi tota nyt kutsutaan. Ostin ton primerin ihan silloin kun tulin tänne, ja jäljellä on vielä todella reilusti. Puuterin ostin silloin samalla, mutta se ehti jo loppumaan, joten tossa kuukausi sitten ostin taas uuden samanlaisen. Tykkään käyttää puuteria meikkivoiteen sijaan, joten toi on ollut todella hyvä valinta mun mielestä! 







 Ei tässä sitten muuta. Elämäni ensimmäinen kunnon meikkipostaus takana. Nyt voin sanoa että olen ihka oikea meikkiasiantuntija, vaikka toisiasiassa en osaa sanoa eroa eyelinerin ja kulmakynän välillä.

Tuleva meikkiasiantuntija, Roosa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti