maanantai 7. lokakuuta 2013

getting ready for halloween!

Heissan!
Halloween kolkuttaa jo ovella, ja jenkit on tunnetusti halloween - ihmisiä, joten hyvissä ajoin aletaan laittaan koristeita, ostamaan naamiaisasuja ja karkkia. Connor, eli mun host-veli, on seonnut ninjoista, joten koko perhe pukeudutaan ninjoiksi. Eilen katteltiin mullekin siten netistä ninja-asu.. :)
Eilen laitetiin myös pihalle erilaisia halloween -koristeita, ja musta tuntu että mä olin enemmän innoissani kun Connor... Olin siis aivan täpinöissäni! Suomessa ei halloweenia juurikaan vietetä, joten tää on mulle oikeastaan aika tuntematon juttu. Toki aina muutamia koristeita näkee, mutta ei varsinaisesti olla sekaisin halloweenista - jenkit on.
Muista aina, kuinka oltiin New Yorkissa 2008, ja oltiin juurikin varmaan näihin aikoihin reissussa, ja joka kaupassa myytiin halloweentavaroita ja muutenkin joka tuutista tuli jotain halloweeniin liittyvää. Musta se on aika herttasta! En oo ihan varma mitä tehdään halloweenina, mutta karkkia keräämään ainakin olis suunnitelmissa mennä! 










Täällä ei syksystä tietoakaan, mutta muovisia vaahteranlehtiä ainakin löytyy, eli syksyn väritkin löytyy auringon keskeltä!! :)

Boo!
Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti