tiistai 22. lokakuuta 2013

vuoden alku instakuvina

Heissansaa!
Mun pää käy tällä hetkellä tyhjää, yrittäessä miettiä hyviä aiheita tänne blogiin. En yksinkertaisesti keksi mitään ei-turhaa kirjoitettavaa, joten turhuuksilla mennään sitten! Mulla on itseasiassa takataskussa yks tosi hyvä idea blogitekstiksi, kiitos Adan, mutta se vaatii ruokakaupassa käymistä ja pitempää mietiskelyä, joten teen sen joku viikonloppu. Mutta nyt ajattelin kuluttaa aikaa siihen, että laitan mun täällä lisäämiä instakuvia tänne blogin puolelle, ja niistä pieniä selityksiä.




Tässä siis ihan ensimmäiset kuvat! Eka on lentokoneesta, tais olla muistaakseni matkalla Helsingistä Lontooseen. Tossa vaiheessa jännitti jo aivan hulluna! Toka kuva on sitten jo täältä kotoo. Arizona tee on mun salainen paheeni. Mun host-isä ja mä juodaan tota todella paljon! Se on siis vihreetä teetä, mutta maistuu taivaalliselta! Jos et oo koskaan maistanut, käyppä citymarketin jenkkihyllyltä nappaamassa pullollinen arizonaa! Kolmas kuva on sitten jo koulun alettua, ihan ekoja koulupäiviä tais olla toi.






Sitten päästiinkin jo biitsille ja manikyyriin! Toi kolmaskin kuva on suhteellisen turha, eipä siitäkään mitään sanottavaa heh xd 








Tossa sitten vasemmalla meidän ihana allas tossa takapihalla. Se on aivan unelma!





Sellasta kuvamateriaalia löyty instagramin kätköistä! Aika paljon turhaa kamaa, mutta eikös sen insta sitä varten oo tehty??

tässä vielä mun istagram: @rosatuulia

Eipä sitten muuta kun heissan ja kuulemisiin!
Ja hei, jos on jotain postausideoita niin kertokaas joko täällä kommenteilla tai jollain muulla keinoin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti