torstai 24. lokakuuta 2013

perinteinen kävelyretki

Heippa mussukat! Mulle on tullut paljon ihania postaustoiveita sekä facebookin kautta, että ihan tekstiviestillä, kiitos niistä ja koitan saada kuvamateriaalia postauksia varten mahdollisimman pian. Mutta vähän kuulumisia tähän väliin. Mulle kuuluu oikeastaan tosi hyvää. Kaikki rullaa hyvin eteenpäin ja on mukavaa! Koulussa oon alkanut lähentyyn kavereita muutaman kanssa jo todella läheisiksi, ja oon saanut uusia kavereita mun yheltä tunnilta aika paljonkin! Aluks mulla oli vähän sellanen epätoivo, että "saankohan mä nyt kavereita" ja "mitä tapahtuu jos en saa", mutta nyt mulla on koulussa kaks tosi läheistä kaveria, Victoria ja Dali, joiden kanssa oon aina koulussa ja meen ens viikon homecomingiinkin dalin kanssa. Molemmat tytöt on aivan uskomattoman ihania!
Muutenkin mulla menee yllättävän hyvin! Monet muut vaihtarit täällä valittaa kauheaa koti-ikävää, mutta mulla on vain sellasia pieniä hetkiä, jolloin toivoisin että perhe ja suomikaverit olis täällä. Toki kaipaan perhettä usein, mutta en määrittele sitä niinkään koti-ikäväksi, vaan lähinnä se muistuttaa mua siitä, kuinka ihana perhe ja kaveriporukka mulla on!



Täällä alkaa ilmat "kylmeneen". Tänään oli poikkeuksellisen kylmä päivä, mäkin aamulla oikeen palelin pihalla, koska mulla ei ollut pitkähihaista paitaa... Vielä reilu kuukausi sitten toi ilma ei olis ollu mulle kylmä, mutta oon jo ehtiny tottuun tähän kolmenkymmenen asteen lämpöön, niin 17 astetta tuntuu pakkaselta siihen verrattuna. Ihmisistä kyllä huomaa, että ne iloitsee kuumuuden loppumista! Kaikki selkeesti on kyllästyneitä siihen todella kuumaan ja kosteaan säähän. Mä en todellakaan oo kyllästynyt, mutta yhdestä asiasta iloitsen säämuutoksissa : Meikit pystyy naamassa haha. Täällä on ollut niiiiiiiin kosteaa, että meikki ei kertakaikkiaan pysy hyvänä koko koulupäivää, mutta nyt viileämmillä ilmoilla oon huomannut, että meikki pysyy koko päivän!


Varoitus: tällaisia palmukuvia tulee jatkossa paljon. Tollasilta näkymiltä ei täällä voi välttyä, ja tykkään kuvailla tota, joten saatte kestää palmukuvia koko vuoden. Mutta siis eilen illalla käytiin ihanalla iltakävelyllä koko perheen ja parin naapurin voimin. Käytiin laskemassa naapuruston halloweenkummitukset, ja tulokseksti taidettiin saada noin 15 - ihan vaan informoidakseni. Käytiin myös yhden talon luona, jossa kuulemma on aina kaikkein parhaat halloween- ja joulukoristeet. En kuvaa siitä kehdannut ottaa, koska koko perhe oli pihalla, mutta ehkä joku päivä käyn salaa nappasemassa kuvan... Mutta oli oikeasti koko naapuruston parhaat koristeet! Kaikissa muissa taloissa on kurpitsoja, noitia ja kummituksia, mutta tässä talossa oli ilmalla täytetty, reaalikokoinen päätön ratsumies ja vaikka mitä. Koko piha oli täytetty isoilla, sähköllä toimivillla ja liikkuvilla systeemeillä!



Tällästä tänään, mitäs huomenna?

Laters, Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti