sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Howl-O-Scream at Busch Gardens

Heippatirallaa!
Tää viikonloppu on ollu aivan huikee! Perjantaina ranskalainen Léa tuli meille yöksi, siinä katteltiin youtubevideoita ja juoruttiin koko ilta. Sitten eilen aamulla Léan kanssa lähettiin vähän shoppaileen :) Léan lähdettyä aloinkin jo sitten valmistautuun seuraavaan hauskuuteen, nimittäin mun isäntäperheen ystäväperheen poika, sen tyttöystävä ja 4 kaveria pyys mua niiden mukaan läheiseen huvipuistoon lauantai-illaksi. Kuinka voisin kieltäytyä?
James, tämä ystäväperheen poika, on siis mun ikänen, ja sen pikkuveli on Connorin hyvä kaveri, niin sitä kautta "tunnetaan" toisemme, ollaan siis ehkä kerran tota ennen nähty haha! Mutta siis oli aivan ihanaa et se pyys mua niitten mukaan, kaikki oli tosi mukavia ja mulla oli oikeesti hauskaa!!
Busch Gardensissa ei ollut siis mikätahansa tavallinen ilta, vaan aina halloweenin aikaan siellä on sellanen kauhujuttu. Eli siis sinne on palkattu näyttelijöitä säikäyttelemään ihmisiä, sinne rakennettiin kaikenmaailman rekvisiittaa ympäri puistoaluetta ja siellä oli monta taloa, "haunted houses", joissa käveltiin talon läpi, talossa oli sekä näyttelijöitä että kauhu-rekvisiittaa. Se ei mulle ollut varsinaisesti  pelottava, mutta osa meidän porukasta oli aika jänishousuja ;)... Muutaman kerran säikähdin oikeen kunnolla, mutten kauheen monesti, mikä teki siitä kivaa koska mun ei tarvinnut pelätä oikeestaan, että voin vaan kattella ja nauttia!
James rikkoi polvensa joku aika sitten, joten se oli nyt pyörätuolissa, eli päästiin joka paikkaan jonojen ohi! Muuten jonotus oli jotai 75min luokkaa, meille ehkä 10min! Not bad?
En valitettavasti kuvia ottanut, koska en halunnut kauhutaloissa pysähdellä kuvia ottaan - sen verran kuitenkin oli jännitystä ilmassa....
Mutta siis en osaa edes selittää kuinka kivaa oli! Ei tuntunut yhtään oudolta olla lähes tuntemattomien ihmisten seassa ihan normaalisti. Oon oikeesti kaivannut tollasia kaveriporukalla hengailuiltoja :)

Nyt jatkan rennon sunnuntaipäivän viettoa, ja huomennakaan ei tarvi mennä kouluun, joten viikonloppu jatkuu vielä yhden päivän :)

Rosie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti