tiistai 10. syyskuuta 2013

lätkäjätkät

Heijsssan!
Tänään tiistaina oli mun viimeinen lomapäivä ennen kouluun menoa... Tuskallista. Huomenna herätys kello 6.30, joka on tuntia myöhempään, mitä muina kouluaamuina. Mutta pidetään asenne positiivisena ja hymy huulilla!! Huomenna voin koittaa ehtiä kirjottaan mun ekasta koulupäivästä sitten.

Tänään vaan löhöilin ja rentouduin kirjaa ja lehtiä lukien, altaalla löhöten ja muuten vaan chillaillen. Tuntuu niin hassulta sanoo, että "tässä mä oon meidän takapihan altaalla", koska ei suomessa joka talossa ole omaa allasta. Mutta kai tähän luksuselämäänkin jossain vaiheessa tottuu, ja osaa pitää tätä tavallisena jenkkielämänä. Jossain vaiheessa. Ehkä.

Mun nelivuotias host-veli Connor harrastaa paljon kaikenlaista, ja tänään oltiinkin koko perheen voimin Connorin luistelukoulussa. Tampassa, yli 30 asteen keskellä, kököttää jäähalli. Tänään en itse jäille mennyt, muta seuraavaksi kerraksi lupasin, että liityn luisteluun messiin. Suomessa luistelu kuuluu automaattisesti jokaisen lapsen taitoihin, mutta täällä ei varmastikaan kovin moni paikallinen osaa luistella. Talvella mennään varmaan viikonlopuksi jonnekkin hiihtämään tai laskettelemaan, joten voin sielläkin mun pohjoismaisia superskillsejä esitellä :)



Jäähallissa oli tietenkin kylmä, joten olin varautunut villapaidalla ja pitkillä farkuilla. Heti kun astuin ulos hallista, tunsin olevani kuin saunassa! Toki koko ajan tuntuu lämpimältä, mutta kylmän jäähallin jälkeen 30 astetta tuntui hullulta.

Connor on tosi kiva host-veli, aluks vähän tietysti oli ujo, mutta nyt jo ihan uskaltaa puhua! Mulla niitä sisaruksia kun ei ole, niin veli on tosi kiva, edes täksi kymmeneksi kuukaudeksi!

Tulevat NHL -pelaajat, Roosa ja Connor 

1 kommentti: