keskiviikko 4. syyskuuta 2013

kavereita ja tuliaisia

Eilen oltiin sambakavereiden kanssa New York -ravintolassa syömässä, ja sanomassa heipat meikäläiselle. Nopsaan vielä Vertsen lupasin ainakin halata, mutta periaatteessa läksiäisethän noi oli.
Sain Veeralta söpön avaimenperän ja liljan.




Oli tosi kivaa olla pitkästä aikaa sambakavereiden kanssa! Veera, Linda, Milla, kiitos :)
Milla osti mulle myös hauskan vihreän sarvikuonolelun. Mun pitäis ottaa Masi sarvikuono mukaan jenkkeihin, ja ottaa kuvia Masin seurassa. :)




Ostin eilen mulle matkaan mukaan kaikki shampoot yms tuotteet, sekä ostin mun isäntäperheelle muutaman suomesta kertovan kirjan. 



Mulla on nyt tuliaisista koossa lapselle muumimuki ja -kulho, sekä aikuisille noi kirjat ja sellanen suomen muotoinen kakkuvuoka, jonka täytän fazerin sinisillä. Ajattelin vielä ostaa lapselle jotain muuta, ehkäpä supisuomalainen angry birds tyynyn tms?

Kuulemisiin, Rose

1 kommentti:

  1. Voi että oli ihanaa pitää noi läksiäiset ja muistetaan vielä tavata halausten merkeissä! <3

    VastaaPoista