sunnuntai 29. syyskuuta 2013

space

Mä rakastan space-kuvioituja tavaroita, vaatteita, mitä vain. Aina kattelen kaikkee, missä olis space - kuvioo, tai edes jotain sen suuntaista. Tänään oltiin sitten shoppailemassa Countryside mallilla, ja mä löysin mun rakkauden. En oo ikinä eläessäni ollut näin onnellinen yhdestä tavarasta.
Käveltiin toisen vaihtarin, ranskalaisen Léan, kanssa kauppaan normaalisti. Kaupan kauimmaisella seinustalla mun nimeä huusi eräs kenkäpari. Juoksin koko kaupan läpi, kaikkien katseet kohdistuneina muhun. Siellä ne oli, vajaa $60 maksavat kengät. Kauneimmat kengät, jotka ikinä olen nähnyt.




Space -kuvio ja Vans yhdistettynä. Oon netissä nähnyt noita, mutta en konkreettisesti kaupoissa. Vansin myyjäkin sanoi, että eilen tulleesta kuormasta ei enää viikon päästä ole yksiäkään galaxykenkiä jäljellä. En yhtään ihmettele.

Ostin mä sit kyllä muutakin, uuden koulurepun ja muutaman paidan.





Mä jään nyt ihasteleen mun uusia kenkiä!
Kuulemisiin, Rousi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti